Zaboravljeni i Sivi dom

Објавио Ознаке: у


Moj e-mail filmskog programu RTS (naravno bez odgovora)

Mozete li posle Povratka Otpisanih da pustite reprize serija Zaboravljeni i Sivi Dom?
Unapred Hvala.
23.02.2014


Pisao sam Filmskom programu RTS i ostavio komentar na sajtu pocetkom marta da repriziraju domace TV serije Zaboravljeni i Sivi dom ali od repriza ove dve fantasticne serije verovatno nece biti nista. Pomenute dve serije imaju u arhivi jer su ih reprizirali posle 2001. godine ali zasto su CENZURISANE nije mi jasno. Obe su radjene u produkciji RTS Zaboravljene je Dimedia izdala na DVD-u ali RTS bi trebalo da ima autorska prava za obe serije. Zahtev za repriziranje sam trazio i pre dve godine ali nista ni od toga nije bilo. Molio bih nekog clana foruma ako ima neku informaciju da mi odgovori. Unapred hvala.

11.04.2014.
Постави коментар

Back to Top