Pismo svim članovima FastSerbia / RapidSerbia v2 foruma

Објавио Ознаке: у



I deo Krenucu iz pocetka. Clan stare Rapidserbie sam postao negde krajem 2010 -e godine jer sam tražio crtani film iz mog detinjstva Blinki Bil koji se emitovao na Trecem kanalu RTS-a i seriju Povratak otpisanih. Sledeci put sam posetio forum tek krajem 2011 -e godine jer sam slucajno po Jutjubu tražio Nindza Kornjace gde sam naleteo slucajno na Božidara Draškica( Bozu91 sa Rapida i sada FAsta) koji je okacio linkove za daunload na Jutjub. Nindza Kornjace su pored Blinkija Bila moj omiljeni crtac iz detinjstva ( sa Prizor sinhronizacijom sa RTV Pink emitovane 1998 - 2001 na Pinku, emitovane svakim radnim danom od 18 h). Odmah sam krenuo negde u oktobru 2011. da ih kacim na Jutjub kanal. negde kasnije te godine sam saznao i našao linkove za skidanje i na forumu. Kacenje na Jutjub se zbog fakulteta oduzilo sve do leta 2012-e kada sam okacio epizode 65 - 147 a bilo je jos epizoda za kacenje, ukupno 192. Kanal mi je dobio prvu opomenu, jer nisam bio do tada upoznat sa pravilima Jutjuba, dobio sam ogranicenje do 15 minuta a jedna epizoda Kornjaca traje 22 minuta, otvaram novi kanal na koji kacim ostatak od 147 - 192 epizode, to zavrsavam do novembra 2012-e. Do danas drugi kanal mi je ziv, ali ima dve opomene, ostale su mi epizode 1, 156 na srpskom i jos nekih 10 tak epizoda na engleskom.. negde u decembru 2012-e Bozo me obavestava da mi je prvi kanal na Jutjubu ugasen, ceo svet mi se tada srusio. Veliku muku sam ulozio da ih okacim na Jutjub i bilo je dosta komentara na te epizode. Na RApidserbiji sam do gasenja napravio ukupno 4 posta. Jedina tema koju sam redovno posecivao je bila tema o Nindza Kornjacama gde sam cekao da Boza izbaci nove (premijerne) epizode. Nisam bio svestan koliko je Rapidserbia imala clanova niti koliko je bila znacajna, tako da mi njeno gasenje nije nista znacilo. Tih poslednjih dana decembra 2012-e me kontaktira Transporter na FAcebooku (Darko sa Fastserbie kasnije) sta da radimo i pravi Facebook grupu pod nazivom" RapidSerbia.com ugasen ali u nasim srcima i dalje . FastSerbia.com" gde ja ubacujem Bozu 91, a Boza i Darko jos clanova sa Rapida. DArko kupuju FastSerbiju sa oko 1000 clanova na predlog nekog clana iz grupe jer je dizajnom bila gotovo ista ko stari RApid. Tada je sve pocelo. Nastavak pisma u drugom postu.

II deo Clan Fasta postajem 24. decembra 2012 i 1094-i sam clan po redu registracije. Resio sam da se aktiviram na novom forumu i da doprinesem stvaranju nove zajednice. Ulazim u sve delove foruma i ostavljam postove, a najvise u Crtanim i animiranim filmovima. Linkove prenosim sa foruma crtaci.info, crtaci.org, serbianforuma, crosatelita, nalazim negde neke pesme, domace, strane, filmove, tutorijale i to ubacujem. Prvih 6 meseci 2013-e skoro sam svakodnevno na forumu, FastSerbija mi prirasta za srce. I kada nisam na forumu razmisljam o njemu. U medjuvremenu dobijam rank Prijatelj foruma, koji sam trazio od MArka Simica (admina). Na forumu kontaktiram sa Fenixom (bivsi urednik u crtacima) kome redovno saljem poruke kada naletim na dve iste teme, neisspravne linkove, i jos neke greske. Voleo bih da sam urednik i da neke stvari ispravim ali redovno saljem poruke kada vidim neke greske i sa uzbudjenjem cekam da clan procita poruku i ne mogu da se smirim dok greska ne bude ispravljena. Prvi put na duze vreme se rastajem od foruma od kraja avgusta 2013-e do novembra iste godine. forumu u tom periodu pristupam putem mobilnog telefona jedino da vidim nove poruke. U oktobru sam bio u bolnici i to za vreme svog 21-og rodjendana kada prvi put nisam bio kuci za taj datum. Sledeci rastanak od foruma je od 10 . decembra 2013. do 10 februara 2014. kao sto sam tada konstatovao kad god nisam na forumu desavaju se neke bitne stvari vezane za forum. Ovaj drugi rastanak karakterisu hakerski napadi na forum i saznanje da vise nisam Prijatelj foruma. Odmah pomisljam kako sam kriv sto odredjeno vreme nisam bio na forumu i kako sam mogao vise da doprinesem. Saznajem da su formirani novi rankovi foruma. ZA razliku od RApidserbie sa 4 posta na Fastu sam sada Iskusan clan i imam preko 500 postova. Saznajem jednu tuznu vest - forum sa crtanim filmovima CRTACI.INFO je stavljen na prodaju tj. vise ne radi. DAje se besplatno ko hoce da ga preuzme, prijavljujem se da ga preuzmem 15. februara ali do danas ne dobijam odgovor, i shvatam da je Milos GAvrilovic Gavra resio da ga ugasi, jer je mozda jos neko poslao mail ili se javio na Skype ali Milos ne odgovara. Razlozi za moje odsustvo sa foruma su materijalne i tehnicke prirode. Platim 700 dinara internet kad imam novca a internet ne radi kada pada kisa jer mora da se menja wireless antena za koju nemam novca (50 eura). Sada sam 3 put na duze odsutan od forum, od 10. marta pa sve do danas. Na Fejsbuk strani foruma saznajem da je opet doslo do promena na forumu, dobijamo podforum Filmovi sa uskladjenim prevodom i vrsi se sredjivanje podforuma Crtani i animirani filmovi prema Imdb.Imam neke zamerke i sugestije oko sredjivanja seekcije ali o tome sam pisao u temi Pitaj moderatora. Voleo bih da pomognem oko crtaca iako nemam funkciju moderatora ali ne mogu. Tesko mi je sto nisam na forumu, jer sve ovo pisem iz srca. U osnovnoj skoli mi je mama pisala sastave iz srpskog ali sada olovka sama pise. Pomenuo bih jos neke ljude sa kojima sam komunicirao preko privatnih poruka a to su osim vec pomenutog Fenixa, bozo91, Darj-Dante, Mrvica, blento, anubora, Nenad, aa ako sam nekog zaboravio ne zamerite mi. Osim sto sam bio Prijatelj foruma dobio sam i zahvalnice za doprinos u crtacima i tutorijalima. Moram da napomenem da mi je Fastserbia u srcu, nekima je to bila Rapidserbia, kad god imam internet, kada se upali kompjuter prvi sajt koji posetim je Fast. Neostvarene zelje su mi da postanem urednik u Crtacima, da budem DJ na Radiju Fastserbije i da licno upoznam Bozu o kome sam pisao u prvom delu pisma. Kada budem bio u mogucnosti da pomognem forumu nadam se da ce mi Administracija izaci u susret. Sada ne zelim da dobijam jer bi bilo neozbiljno prema forumu da ovoliko budem odsutan a da budem urednik ili DJ. Malo sam se oduzio, pozdrav svim clanovima i zivela FastSerbia.

3.6.2014.
Постави коментар

Back to Top