Finansiranje Javnih servisa: RTV pretplata

Објавио Ознаке: у


Na zapadu Vojvodine zivim i sad mi je stiglo pismo da ce me RTS tuziti sto ne placam pretplatu imam dug od 8000 dinara, a RTS 2 ne vidim, sramota. nalazim se 50 km od Fruske Gore, svi kanali su mi losi gubim oci vec 13 godina i nikom nista?
05.12.2012.

Dok je dobar deo Srbije plaćao TV pretplatu ngede od 2002-2007 iz RTS-ovog sportskog programa je nestala Formula 1, koju sam obožavao da gledam. RTB i RTS je devedesetih imao kvalitetniji program nego danas iako je nije bio finansiran iz pretplate, što znači da bez čvrste ruke(kontrole Vlade) nema dobrog programa. Slažem se da je izveštavanje u korist Miloševića devedesetih bilo loše, ali ni posle uvodjenja pretplate, u vreme Koštunice i posle 2008-e u vreme Tadića pa i danas RTS u informativnom programu ističe Vladu i državne partije u Dnevniku 2 dajući im minimum početnih 15 minuta Dnevnika, a opozicija ne dobije ni 5. Danas je Vucic zauzeo skoro ceo Dnevnik 2, nisam ga slušao i bez obzira na teško stanje oko Kosova mogli su ga pozvati u emisiju Oko pa nek tamo priča a ne da zauzme informativnu emisiju Dnevnik gde svi treba da budu jednako zastupljeni. Gospodin generalni direktor se ponaša kao da je RTS njegovo privatno vlasništvo i gradjani izmedju ostalog zbog toga nisu hteli da plaćaju pretplatu, čak i malo bogatiji gradjani su se oglušivali o plaćanje pretplate upravo zbog toga što RTS nije uspeo da ubedi narod da je Javni servis zbog i dalje informativnog programa koji je naklonjen svakoj vladajucoj partiji, zbog arogancije Tijanica koji se ponasa arogantno, nagadjanja u javnosti kolike su plate voditeljkama RTS-a, neispostavljanja Završnog računa na sajtu za svaku godinu, izdavanje marketiškog prostora RTS-a koje je potpuno netransparetno, cenzure RTS-a u kometarima na svom sajtu koje sam osetio na svojoj koži. Posle svakih vesti ide telop "RTS - Medijski javni servis Evropske Srbije" sa onim sucokretima i zastavama ostalih zemalja. U gore poborojanim razlozima se vidi da je ova krilatica potpuno netačna i narod je sve ovo video i nije želeo da finansira televiziju koja očigledno, nije Javni Servis.

03.04.2013.

 Ja sam malo staromodan, ali se nadam da se slažeš u ostalom delu teksta što sam napisao

04.04.2013.
Постави коментар

Back to Top