Emitovanje problematičnih filmova pre ponoći

Објавио Ознаке: у


Slican film Sisanje je imao poruku ali adolescenti i mladi se trude da iz takvih izvuku negativnu poruku i poistovete se sa losim momcima iz filma. A sto se termina tice film je pristupacan i u eri interneta i torenata nije problem doci do filma. Film Basic instinct (Niske strasti) je emitovan na RTS I Prvoj od 21h koji je takodje eksplicitan.

16.09.2013.

Diskusija sa RTV Foruma:
 beki Wrote: Naravno da sam gledao film, a ti? Doduse ne TV verziju, moguce da su neke stvari isekli tamo kao sto sam prethodno napisao, a da se proteza pojavljuje u originalnoj verziji pojavljuje se... Gledao sam u bioskopu, a posle par dana su ga okacili i na YouTube pa sam odgledao jos jednom. Veruj mi tu protezu o kojoj ti pricas nisam zapazio, ne kazem da nema ta scena ali mislim da je to jedan nebitan detalj koji, jos jednom ponavljam (nakon 2 gledanja filma) mi nije "upao" u oko.

Film je po mom misljenju prave tematike, zbog toga sto se u njemu prikazuju realni problemi i situacije koji su prisutni u SrBskom drustvu. Mislim da je bolje ukazati na probleme koji postoje, nego negirati postojanje tih problema ili (npr. Parada) realne probleme prikazati na cirkuzantski nacin i samim tim umanjiti njihov znacaj.

Onima koji imaju nedoumice u vezi ovog filma bih preporucio da procitaju neki od intervjua Maje Miloš u kojima ona savrseno objasnjava sta bi po njoj trebalo da bude poruka ovog filma

16.09.2013

@hemicar
 film je los.
muski polni organ u erekciji, zenski na izvolte... to nije za televiziju... poput zvezda granda...
mante se pouka kvazirediteljki...

17.09.2013.
Постави коментар

Back to Top